5. huhtikuuta 2014

SPRING WANTIES

 photo kevaumltt_zpsa1776f29.jpg

Heippa! Monissa blogeissa on jo näkynyt tämmöisiä spring wanties-listoja, joten päätin itsekin koota oman listan :)

1. Revityt/kulutetut farkkushortsit. Tykkään tosi paljon just tollasista farkkushortseista, mutta mulla ei sellasia vielä ole. Sen takia noi ois kesää varten ihanat. 
2. Eos huulirasva. Mä oon kuullu noista huulirasvoista paljon hyvää, ja sen takia olis kiva omistaa tollanen.
3. Pilottimalliset aurinkolasit. Tykkään paljon aurinkolaseista, mutta tommosia pilottimallisia mulla ei vielä ole. Pakko saada! :)
4. Kukkakuvioinen paita. Tollaset kukkakuvioiset paidat on tosi ihania, ja semmosia pirteitä. Ehdottomasti mun ostoslistalla!
5. Peplumpaita. Oon ihan rakastunu peplumpaitoihin, ja koska mulla on vasta yksi sellainen, niin olisi kiva saada toinenkin.
6. Farkkupaita. En tiiä oisko tää nyt just ennen kesää hyvä hankinta, mutta farkkupaidat on vaan niin ihania, haha!
7. Lyhytvartiset valkoiset converset. Mullahan on jo ennestään pitkävartiset punaiset converset, mutta oon nyt alkanu tykkäämään kans noista valkosista converseista, etenkin lyhytvartisista! Mulla ei taida rahat kyllä noihin riittää, mutta ehkä sitten ensi vuonna. Noi olisi vaan kesäksi niin ihanat!
8. Musta fjällräven kånken-reppu. Toi on mun mielestä tosi kiva reppu, kivan näkönen ja ihan tilavakin! Aionkin pyytää tollaista synttärilahjaksi :)

Mitä tykkäsitte näistä, ja mitä teidän ostoslistalla on vielä tänä keväänä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti