3. kesäkuuta 2014

FINALLY SUMMER

 photo moia_zps6b9b18ff.jpg  photo --074_zpsacb1c142.jpg photo 005_zpsfbf84e76.jpg
 photo moiaa_zps3dd11b0b.jpg

Heippahei! Nyt on sitten jo kesäloma, tuntuu tosi ihanalta, mutta sitä on jotenki vaikea uskoa kun ilmakaan ulkona ei ole mikään kehuttava. Oon kuitenkin innoissani kesälomasta ja uskon, että tästä tulee ikimuistoinen kesä! En oo nyt ottanut hirveesti mistään kuvia, niin anteeksi, että näitä kuvia on nyt vaan neljä, ja laatu on hirveä :D Vikassa kuvassa näätte kuitenkin kunnolla mun mekon, joka oli sama kun mulla oli joulujuhlassa.

Lauantaina meillä oli tosiaan kevätjuhla ja todistustenjako, ja lauantai-iltana Jenna tuli meille yöksi. Olin kevätjuhlassa juontajana ja soittamassa monessa laulussa, ja kaikki meni hyvin. Todistuskin oli paaaljon parempi kun odotin, keskiarvo oli 9.3 (lukuaineiden 9.9!) ja sain vielä lisäksi stipendinkin! Stipendirahat käytinkin jo farkkuihin, jotka ostin eilen, kun olin Lailan kanssa kaupungilla ja menin vielä sen jälkeen sille yöksi ja tulin äsken kotiin. Ollaan myös menossa ylihuomenna tostaina Jennan ja Empun kanssa shoppailemaan Jumboon ja leffaan Flamingoon, ja sen jälkeen he tulevat vielä meille yöksi :) Tuo reissu on tavallaan mun synttärijuhla (melkein kaksi viikkoa myöhässä, heh) ja ootan sitä tosi paljon! Mutta ei mulla nyt kummempaa asiaa ollut, ihanaa kesälomaa kaikille

2 kommenttia: